Dostava in vračilo blaga

Način dostave

Naročnik oz. uporabnik ima možnost izbire dostave po pošti ali prevzema blaga na sedežu podjetja Optika Focus d.o.o..

Dostavo po pošti izvaja Pošta Slovenije v skladu s svojimi pogoji poslovanja.


Stroški dostave

Če naročnik naročeno blago prevzame na sedežu Optike Focus, stroškov dostave ni.

Stroški dostave za Slovenijo:

Dostava se zaračuna v znesku 3,50€.

V primeru plačila po povzetju vam Pošta Slovenije ob dostavi zaračuna strošek provizije za plačilo po povzetju v skladu s svojim cenikom poslovanja. Ta strošek ni strošek dostave, ampak strošek plačila po povzetju.

Stroški dostave za Hrvaško:

Dostava se zaračuna v znesku 4,50€.

Stroški dostave za druge države Evropske unije:

Dostava se zaračuna v znesku 5,50€.

Stroški dostave v druge države:

Dostava se zaračuna v znesku 5,50€.

Seznam držav v katere dostavljamo

  •          Austria
  •          Belgium
  •          Bulgaria
  •          Bosnia and Hercegovina
  •          Croatia
  •          Cyprus
  •          Czech Republic
  •          Denmark
  •          Estonia
  •          Finland
  •          France
  •          Germany
  •          Greece
  •          Hungary
  •          Ireland
  •          Italy
  •          Latvia
  •          Lithuania
  •          Luxembourg
  •          Macedonia
  •          Malta
  •          Montenegro
  •          Netherlands
  •          Poland
  •          Portugal
  •          Romania
  •          Serbia
  •          Slovakia
  •          Slovenia
  •          Spain
  •          Sweden
  •          United Kingdom

 

Preklic naročila oz. odstop od pogodbe

Naročnik lahko prekliče svoje naročilo kadarkoli, če naročeno blago še ni bilo dostavljeno.

V primeru, da je bilo naročeno blago že dostavljeno lahko naročnik (potrošnik) v 14 dneh od dostave blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

V primeru odstopa od pogodbe se naročnik ravna po določilih Garancije nakupa.

 

Rok dobave

Rok dobave je za vsak artikel prikazan na predstavitveni strani artikla. Roki dobave se razlikujejo glede na vrsto artiklov in tudi glede na proizvajalca.


Kadar ima naročeno blago različne dobavne roke, bo dostavljeno v roku, ki velja za artikel z najdaljšim dobavnim rokom (npr. če je naročen artikel z rokom dobave 2 dni in artikel z rokom dobave 7 dni, bo blago dostavljeno v roku 7 dni).

100% Garancija nakupa:       

Naročnik lahko uveljavlja garancijo nakupa izključno za blago, ki je bilo naročeno v spletni trgovini Outlet optika.

Naročnikom omogočamo 100-odstotno garancijo zadovoljstva, kar pomeni, da lahko naročnik kadarkoli v 14 dneh od prejema blaga to vrne in s tem se smatra, da odstopa od pogodbe.

Naročeno blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno in zapakirano v originalni embalaži.

Naročnik vrne blago na svoje stroške.

Naročnik v obvestilu o vračilu blaga navede transakcijski račun, na katerega se mu vrne kupnina. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče. Celotno kupnino vrnjenega blaga (cena blaga in morebitni stroški dostave) vrnemo naročniku najkasneje v 14 dneh od prejetja vrnjenega blaga. Obvestilo o vračilu.

Če naročnik uveljavlja garancijo za blago, ki ni več originalno zapakirano, opiše težavo oz. razlog uveljavljanja garancije in vrne izdelek skupaj z originalno embalažo ter kopijo računa. Zahteva za garancijo bo posredovana proizvajalcu izdelka, ki bo odločil oz. dal pojasnilo, ali je zahteva upravičena ali ne.


Naročnik ne more uveljavljati garancije:

  •          če blago ni v originalno zapakirani embalaži, razen v zgoraj navedenih primerih,
  •          če se barva očal  razlikuje od barve očal na slikah, prikazanih v spletni trgovini,
  •          če je artikle kupljene v spletni trgovini uporabljal v nasprotju z navodili proizvajalca,
  •          če blago ni bilo kupljeno v spletni trgovini Outlet optika.

  

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 24 ur od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.