Splošni pogoji poslovanja

S spletno trgovino Outlet optika (v nadaljevanju: trgovina ali Outlet optika) upravlja družba Optika Focus d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik), ki je hkrati tudi ponudnik artiklov, ki jih je mogoče naročiti v spletni trgovini.

Uporabnik je vsak obiskovalec spletne trgovine Outlet optika.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Outlet optikapravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter medsebojni poslovni odnos. Splošne pogoje lahko uporabnik prenese na svoj računalnik, če klikne naslednjo povezavo.


 

Cene

Vse cene v spletni trgovini so v eurih in vključujejo DDV ter veljajo enako za vse uporabnike trgovine.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Nobena cena v spletni trgovini ne vključuje stroškov dostave. 

 

Naročilo

Ko uporabnik spletne trgovine Outlet optika odda naročilo, se smatra, da je bila sklenjena pogodba o nakupu.

Sporočilo o nakupu se pošlje uporabniku na elektronski naslov naveden v postopku naročila. Sporočilo se hrani tudi pri ponudniku in bo uporabniku na njegovo zahtevo, ponovno posredovano po elektronski pošti.

Naročila sprejemamo v slovenskem jeziku.

Določbe glede preklica naročila oz. odstopa od pogodbe so navedene v poglavju Preklic naročila oz. odstop od pogodbe.

 

Postopek naročila

Ko obiskovalec spletne trgovine najde artikel, ki ga želi naročiti, gre na predstavitveno stran artikla in da artikel v košarico.

V košarici se prikažejo vsi izbrani artikli.


Koraki nakupa v blagajni:

1. korak - Povzetek košarice:

Povzetek košarice - uporabnik pregleda vsebino košarice, če želi lahko iz nje odstrani artikel z klikom na koš - gumb odstrani.

2. korak - Prijava uporabnika:

Prijava uporabnika - uporabnik se prijavi v svoj račun z elektronskim naslovom in geslom s katerim se je registriral v spletni trgovini.

Registracija – uporabnik izbere to možnost, če se želi registrirati v spletni trgovini.

Nakup kot gost – uporabnik izbere to možnost, če želi opraviti nakup brez registracije.

3. korak - Tvoji podatki:

Ob izbiri »Prijava uporabnika« v koraku 2, se v tem koraku prikažejo uporabnikovi podatki, ki jih je vpisal pri registraciji in možnost izbire dostave na prikazan naslov ali dostave na drug naslov. Če uporabnik izbere »Dostava na drug naslov« odkljuka »Uporabite isti naslov za plačilo«se mu prikažejo polja za izbiro spremembe naslova, ki so že shranjeni ali pa z klikom na gumb »Dodaj nov naslov« odpre polje za vnos novih podatkov za dostavo.

Ob izbiri »Registracije« v koraku 2, se uporabniku prikažejo polja za vnos podatkov za registracijo in možnost prijave na e-novice. Po vnosu podatkov uporabnik potrdi registracijo z klikom na gumb »Registracija«. V primeru, da je bila registracija uspešna se uporabniku prikaže v 3. koraku kjer se mu prikažejo podatki, ki jih je vpisal pri registraciji in pa možnost izbire dostave na prikazan naslov ali dostave na drug naslov. Če uporabnik izbere »Dostava na drug naslov« se mu prikažejo polja za izbiro spremembe naslova, ki so že shranjeni ali pa z klikom na gumb »Dodaj nov naslov« odpre polje za vnos novih podatkov za dostavo.

Ob izbiri »Nakup kot gost« v koraku 2, se uporabniku prikažejo polja za vnos podatkov potrebnih za nakup, možnost prijave na e-novice in vpis naslova za dostavo. Ima tudi možnost izbire »Izpis računa na drug naslov«. Če uporabnik odkljuka »Uporabite drug naslov za plačilo« se mu prikažejo polja za vnos novih podatkov za izpis računa.

4. korak – Način dostave:

Uporabnik izbere način dostave naročila. Tu uporabnik potrdi, da se strinja s splošnimi pogoji nakupa.

5. korak – Način plačila:

Uporabnik izbere način plačila naročila, ter zaključi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo« in se strinja, da bo blago tudi plačal.

Uporabnik ima v vsakem koraku možnost spreminjanja izbranih podatkov.

Po zaključku naročila dobi naročnik elektronsko sporočilo s podrobnostmi naročila.

 

Dostava

Način dostave

Naročnik oz. uporabnik ima možnost izbire dostave po pošti ali prevzema blaga na sedežu podjetja Optika Focus d.o.o..

Dostavo po pošti izvaja Pošta Slovenije v skladu s svojimi pogoji poslovanja.


Stroški dostave
 

Če naročnik naročeno blago prevzame na sedežu Optike Focus, stroškov dostave ni.

Stroški dostave za Slovenijo:

Dostava se zaračuna v znesku 3,50€.

V primeru plačila po povzetju vam Pošta Slovenije ob dostavi zaračuna strošek provizije za plačilo po povzetju v skladu s svojim cenikom poslovanja. Ta strošek ni strošek dostave, ampak strošek plačila po povzetju.

Stroški dostave za Hrvaško: 

Dostava se zaračuna v znesku 4,50€.

Stroški dostave za druge države Evropske unije:

Dostava se zaračuna v znesku 5,50€.

Stroški dostave v druge države:

Dostava se zaračuna v znesku 5,50€.

Seznam držav v katere dostavljamo

  •          Austria
  •          Belgium
  •          Bulgaria
  •          Bosnia and Hercegovina
  •          Croatia
  •          Cyprus
  •          Czech Republic
  •          Denmark
  •          Estonia
  •          Finland
  •          France
  •          Germany
  •          Greece
  •          Hungary
  •          Ireland
  •          Italy
  •          Latvia
  •          Lithuania
  •          Luxembourg
  •          Macedonia
  •          Malta
  •          Montenegro
  •          Netherlands
  •          Poland
  •          Portugal
  •          Romania
  •          Serbia
  •          Slovakia
  •          Slovenia
  •          Spain
  •          Sweden
  •          United Kingdom

 

Načini plačila

Naročnik oz. uporabnik v postopku naročanja blaga izbira med naslednjimi načini plačila:

Po povzetju

Plačilo po povzetju opravite ob dostavi pošiljke. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije v skladu s svojim cenikom, zaračuna provizijo za plačilo.

Izvedljivo samo v Sloveniji.

Spletna banka oz. po predračunu

Pri izbiri plačila s spletno banko oz. po predračunu nakažite znesek naročila na naš transakcijski račun SI56 0234 6025 7653 914. Podatki za plačilo s spletno banko:

 

Prikaz izvedbe plačila:

 

Koda namena: GDSV
Namen: NAROČILO ŠT. XXXXX ( številka naročila)
Št. računa: SI56 0234 6025 7653 914
Referenca: SI 00 XX-XX-XXXX ( datum naročila)

Plačilo mora biti izvedeno najpozneje v 7 dneh od datuma naročila, v nasprotnem primeru se naročilo zaključi kot neuspešno.

 

Na sedežu podjetja

 

Plačilo na sedežu podjetja Optika Focus je mogoče le v primeru prevzema blaga na sedežu podjetja.

 

Pay Pal

 

Plačilo s PayPal–om izvedete po zaključku naročila, ko vas preusmerimo na spletno stran Pay Pal, kjer vpišete elektronski naslov (E-mail) in geslo (PayPal password) ter se prijavite (Log In) v svoj PayPal račun. Tu preverite podatke naročila in potrdite plačilo naročila (Pay Now). Po potrdilu plačila dobite takoj tudi informacijo, če je bilo plačilo uspešno izvedeno in s tem je postopek plačila zaključen.

 

Plačilne kartice

 

Plačila s kreditnimi karticami Mastercard, American Express in Visa se izvajajo preko PayPal-a. Po zaključku naročila vas  preusmerimo na spletno stran PayPal, kjer izberete možnost plačila s kreditno ali debetno kartico (Pay with my credit or debit card), kjer se vam odpre obrazec za vnos podatkov o kartici in vaših podatkov.

Vnos podatkov:

1. Izberete državo (Country),

2. Vnesete podatke o kreditni oz. debetni kartici:

  •          številka kartice (Card number),
  •          datum veljavnosti – mesec / leto (Expiration date – mm / yy),
  •          CSC številka (CSC) – Pri karticah Mastercard in Visa to trimestna koda, ki se nahaja na zadnji strani kartice zraven polja za podpis (glej sliko). Pri kartici American Express pa je koda štirimestna in se nahaja na sprednji strani kartice (glej sliko)

 

3. Vnesete vaše podatke:

  •          Ime (First name),
  •          Priimek (Last name),
  •          Naslov (Address line)
  •          Mesto (City)
  •          Država (State / Province / Region)
  •          Poštna številka (Postal code)
  •          Telefonska številka (Telephone)
  •          Elektronski naslov (Email)

 

4. Preglej in nadaljuj (Review and Continue)

5. Še enkrat preverite vnesene podatke o kartici in vaše podatke

6. Potrdi plačilo (Pay Now)

7. Na naslednji strani vam je ponujena možnost kreiranja PayPal računa. V primeru, da samo želite dokončati plačilo izberite »Ne, hvala« (No, Thanks) in prikazalo se bo obvestilo da je postopek plačila uspešno zaključen.

 

Preklic naročila oz. odstop od pogodbe  

Naročnik lahko prekliče svoje naročilo kadarkoli, če naročeno blago še ni bilo dostavljeno.

V primeru, da je bilo naročeno blago že dostavljeno lahko naročnik (potrošnik) v 14 dneh od dostave blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

V primeru odstopa od pogodbe se naročnik ravna po določilih Garancije nakupa.

 

Rok dobave

Rok dobave je za vsak artikel prikazan na predstavitveni strani artikla. Roki dobave se razlikujejo glede na vrsto artiklov in tudi glede na proizvajalca.


Kadar ima naročeno blago različne dobavne roke, bo dostavljeno v roku, ki velja za artikel z najdaljšim dobavnim rokom (npr. če je naročen artikel z rokom dobave 2 dni in artikel z rokom dobave 7 dni, bo blago dostavljeno v roku 7 dni).

100% Garancija nakupa:

Naročnik lahko uveljavlja garancijo nakupa izključno za blago, ki je bilo naročeno v spletni trgovini Outlet optika.

Naročnikom omogočamo 100-odstotno garancijo zadovoljstva, kar pomeni, da lahko naročnik kadarkoli v 14 dneh od prejema blaga to vrne in s tem se smatra, da odstopa od pogodbe.

Naročeno blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno in zapakirano v originalni embalaži.

Naročnik vrne blago na svoje stroške.

Naročnik v obvestilu o vračilu blaga navede transakcijski račun, na katerega se mu vrne kupnina. Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče. Celotno kupnino vrnjenega blaga (cena blaga in morebitni stroški dostave) vrnemo naročniku najkasneje v 14 dneh od prejetja vrnjenega blaga. Obvestilo o vračilu.

Če naročnik uveljavlja garancijo za blago, ki ni več originalno zapakirano, opiše težavo oz. razlog uveljavljanja garancije in vrne izdelek skupaj z originalno embalažo ter kopijo računa. Zahteva za garancijo bo posredovana proizvajalcu izdelka, ki bo odločil oz. dal pojasnilo, ali je zahteva upravičena ali ne.


Naročnik ne more uveljavljati garancije:

  •          če blago ni v originalno zapakirani embalaži, razen v zgoraj navedenih primerih,
  •          če se barva očal  razlikuje od barve očal na slikah, prikazanih v spletni trgovini,
  •          če je artikle kupljene v spletni trgovini uporabljal v nasprotju z navodili proizvajalca,
  •          če blago ni bilo kupljeno v spletni trgovini Outlet optika.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 24 ur od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Omejitev odgovornosti:

Spletna trgovina Outlet optika se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov na svojih spletni strani. Kljub temu pa se lahko zgodi, da se spremenijo roki dostave, lastnosti artikla ali drugi podatki tako hitro, da ne uspemo popraviti le-teh na spletni strani. V takem primeru bomo uporabniki kontaktirali in jim ponudili možnost odstopa od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Spletna trgovina omogoča uporabnikom, da napišejo mnenje in podajo oceno artiklov na spletni strani. Outlet optika mnenja pred objavo pregleda in izloči tiste, ki so žaljiva, neprimerna, zavajajoča ali vsebujejo očitne neresnice, za ostala mnenja pa ne odgovarja in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti.

Vsak naročnik mora uporabljati artikle, ki se prodajajo v Outlet optika v skladu z navodili proizvajalca. Naročnik artikle uporablja na lastno odgovornost in se mora pred uporabo le-teh posvetovati s svojim očesnim strokovnjakom. Outlet optika se omejuje od kakršnekoli odgovornosti v zvezi z uporabo naročenih artiklov in morebitnimi posledicami njihove uporabe.

Informacije:

Za dodatne informacije o izdelkih, reklamacije ali drugo pomoč glede naših storitev smo vam na voljo na info@outlet-optika.si ali:

od ponedeljka do petka: od 9. do 17. ure
ob sobotah:: od 8. do 12. ure

na telefonski številki: 051 799 744.

 

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu za zakonskimi določili, ki urejajo področja varstva potrošnikov, varovanja osebnih podatkov in elektronskega komuniciranja.

 

Pritožbe in spori

 

Outlet Optika spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Outlet Optika se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Outlet Optika lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 051 799 744 ali po elektronski pošti na info@outlet-optika.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@outlet-optika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Outlet Optika se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Outlet Optika prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Optika Focus d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Outlet Optika, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam prijeten in ugoden nakup!

 

Varovanje podatkov

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Upravitelj spletne trgovine Outlet optika je Optika Focus d.o.o.. Kot upravitelj, smo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1), s predpisi s področja varovanja osebnih podatkov zavezani k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Zbrane podatke lahko uporablja

Za potrebe poslovanja zbiramo naslednje uporabnikove podatke:

  •          ime in priimek,
  •          naslov in kraj bivanja,
  •          naslov elektronske pošte, ki je hkrati tudi uporabniško ime,
  •          kontaktno telefonsko številko,
  •          geslo v šifrirani obliki,
  •          ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce v spletni trgovini Outlet optika.

 

Za točnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, ne odgovarjamo.

Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko shranimo tudi nekatere trajne piškotke, to so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Zbrane podatke lahko uporabljase zbrane podatke lahko izključno za potrebe svojega delovanja uporablja upravitelj oz. njegovi morebitni nasledniki.

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku spletne trgovine Outlet optika shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Podatki, ki jih zbiramo in obdelujemo, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine Outlet optika.

Piškotki oz. cookies

 

Kaj so piškotki?

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik. Uporabnik lahko shranjevanje piškotkov, vsakem trenutku, po želji omeji ali onemogoči v brskalniku, ki ga uporablja.

Zakaj so piškotki potrebni?

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije e - poslovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Piškotke uporablja večina spletnih strani, so priročno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je tako več, kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika – saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh.

Katere piškotke uporablja spletna trgovina Outlet optika?

Podjetje Optika Focus d.o.o., kot upravljavec spletne trgovine Outlet optika tretjim osebam omogoča, da na uporabnikovo opremo naložijo »Druge piškotke«. Uporabnik s podajo soglasja (gumb »Zapri«) za uporabo piškotkov daje soglasje upravljalcu Optika Focus d.o.o. in tretjim osebam (Google, Zopim). »Druge piškotke« lahko uporabnik onemogoči, tako da izklopi kljukico in to potrdi (gumb »Shrani«). »Obvezni piškotki« so nujno potrebni za delovanje spletne trgovine in uporabniku nemoteno uporabo le-te. Brez teh piškotkov spletna trgovina nebi delovala pravilno, zato njihovo odlaganje ni pod nadzorom uporabnika spletne trgovine.

Obvezni piškotki:

Podjetje: Optika Focus d.o.o.
Ime piškotka: PHPSESSIONID
Namen: Preverjanje uporabnikove seje
Trajanje: Trajanje seje

Podjetje: Google Analytics
Ime piškotka: __ut*
Namen: Statistika spletne strani
Trajanje: Različno

Drugi piškotki:

Podjetje: Zopim
Ime piškotka: __cfduid
Namen: Vtičnik za pomoč v živo
Trajanje: Trajanje seje

Podjetje: Optika Focus d.o.o.
Ime piškotka: cc_*
Namen: Nastavitve vtičnika za piškotke
Trajanje: Trajanje seje